Snart är all snö borta

Ja nu var det verkligen ett tag sen jag bloggade, men tänkte kludda några rader.

Först måste jag bara får skriva om en liten pojke som var i Småland idag, vi satt och spelade Ps2 när han helt utan förvarning släpper en rikig skit, sen kom det 2 kanske 3 eftersläntare, jag vänder mig mot honom och där fortsätter han spela som att inget har hänt, men sen sa han "jag pruttade" och mitt svar till honom var, ja det gör du.

Ja så kan det gå i det förtrollande lilla landet.

Oj har hänt så mycket sedan jag sist skrev att det känns som att jag inte vill överbelasta mina hjärnceller i hopp om att komma ihåg allt, men några saker kan jag nog försöka komma ihåg utan att det blir kortslutning i hjärnkontoret.

Vi har fått ett våffeljärn av mina päron på tal om något helt annat, jag har varit så jäkla sugen den senaste tiden ocjh en tid bakåt så jag sa till min älskade Hanna att jag måste få tummen ur arslet och köpa mig en, sa även till mor och far att jag hade sett en på Ica Maxi för 249 (som en liten pik då) och att jag hade tänkt köpa den där.
Då när dem kom någon dag senare på besök så hade dem med sig just den jag hade pratat om, wow vilka päron jag har!

Så det har blivit några våfflor och någon centimter runtom mig.

Sen har gammel Per och hans väldigt roliga och trevliga flickvän varit på besök, även dem har fått njuta av våfflor.
Vi ska faktiskt ha par middag på lördag, (oj va vuxet det låter) och vi ser fram emot det.
Fram med grillen, tänd kolet och halsa en cider så är det perfekt, eller ja, hälsa på en cider för den som kör.
Tror jag och Per ska fixa o dona där inne så får Hanna och Madde grilla, eller vad säger ni? :)

Vad mer har vi gjort för skoj?

Jo vi var ut till Hannas familjs stuga, det var ju premiär för Wilma, ja både skoterturen och själva stugvistelsen.
Det var så otroligt bra väder den dagen vi kom ut, där satt vi mot husväggen med solen på en klarblå himmel, inte ett moln i sikte!

Vi bäddade ner Wilma in träpulka, drog henne runt holmen några varv, (tror jag har varv rekordet) och där somnade hon gott :)


Där ligger hon med brillsen på och ser lagomt coolt ut.

Vi grillade hamburgare och ojoj så gott det var, varför smakar det så gott när man grillar ute? Är det för att man tillagar i frisk luft? :/
Vi halstrade även spiralkorv, falukorv och grillkorv, det avnjöts med bröd, dock ingen jonny´s ett stort minus där, men sällskapet räddade situationen :)



Mina två busfrön! Älskar er.

Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hon är så snygg i solbrillorna ;)



Pssst, Vi älskar dig med :)

2009-04-24 @ 07:55:12
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0