Hur svårt kan det vara?

Spelade just med en kompis ett spel som vi har spelat säkert hundra gånger, oftast går det bra, han gör det han ska, men sen ibland gör han helt sjuka saker.

Ska försöka förklara vad som gjorde mig så jävla arg.
I spelet fanns det två buskar som jag visste att där är två andra spelare och gömmer sig, jag bad min kompis ta den vänstra, och jag den högra, vad händer?
Jo han går en helt annan väg, så vi båda går mot den högra busken, det slutar med att vi båda dör.

Okej det är bara ett spel, men som med alla spel så tar jag det väldigt seriöst, för vem vill förlora?

Sen spelade vi ett helt annat spel, som vi har spelat minst 300 gånger med varann mot andra spelare.
Den matchen förlorade vi med bara för att han inte gjorde som jag sa, så jävla irriterande är det.

Nåja, slut spelat med honom, blir så arg bara, och det vill jag inte :)

Hanna ligger o snarkar i soffan som vanligt, nu vet ni det :)

Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0