Snart fyller Wilma ett år!

Kan inte fatta att våran lilla Wilma fyller ett år på lördag.

Pratade med en kollega idag om våran o hans dotter, om hur fort allt går, det är helt sjukt.
Det känns som att vi var på BB igår, och han höll med, det går så otroligt fort, vi hinner ju inte med, snart springer dem små liven runt runt i lägenheten, kliver upp där dem inte ska kliva upp, klättrar där dem inte får klättra, ja ni fattar.

Ja kan då säga såhär, kommer det gå så här fort är både jag och Hanna pensionärer på några få sekunder, där kommer vi sitta på ett äldreboende och skrika åt varandra, eller ja Hanna iaf, för min hörsel är inte den bästa, eller som svärfar sa, "man väljer vad man vill höra" ja det har han rätt i ;)

Ja sommaren är över, fast väderfolket lovade att värmen håller i hela hösten, jo tjena!
Orkar inte gå in detaljerat vad vi har gjort under sommaren, kortfattat så har vi varit på truten, solat, njutit av värmen, svurit åt den när vi skulle sova. Badat bastu, JAG har badat i havet, dock inte Hanna, 1-0 till mig.
Vad mer?
Ja vad gör man när man är ledig? Sånt man inte kan göra så ofta annars, bara ta det lugnt hela dagen, förutom när Wilma ska ha mat, förutom när hon behöver en ren blöja, förutom när Wilma ska sova, förutom när Wilma sitter ner bland stenarna och smakar av det som bjuds, ja förutom då har vi tagit det lugnt, grillat en flärrefilé, sänkt en o annan cider, och nån grogg där emellan.

Skrapat nån Yatzy har vi också gjort :)

Laddat batterierna för hösten/vintern.

Måste lägga upp några bilder, tog cirka 350 i sommar och några filmsnuttar blev det.

   

Här var vi på bröllop, här leker jag och Wilma, och här är jag (Wilma) och här sover jag med Wilmi, som hennes kusiner brukar kalla henne.

   

Här solar Hanna och Wilma, här solar hunken, och jag och Wilma myser i solen och till sist, ja vad kan jag säga? Ja jag kommer då inte klara av att vara sträng mot henne om det behövs när hon har sånna otroligt vackra ögon.



Och till sist ett kort på mina älsklingar, jag älskar er båda.




Nu till en helt annan sak, såg Thomas järvheden på 5an, han körde standup blandat med hans enga sånger, två var väldigt fina, Tjing och fejkade fejs. Väldigt bra text, speciellt i fejkade fejs, kan inte mer än hålla med honom.


Glöm dina bekymmer, i morgon kommer nya.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk, nu är våran gumma 1 år! <3

2009-08-23 @ 15:08:25
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men Jonas det är ju längesen hon fyllde år nu.Längtar efter en uppdatering nuuuuuuuuuuuuuuu.

2009-09-25 @ 08:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0